torsdag 29. mai 2014

#104 In betweens - Wedding, square bowl and summertime!

- scroll down for english -


Photo: Per Frank Hansen
Hei alle sammen! Nå er det en stund siden jeg skrev her sist. Og det har sin naturlige forklaring. Jeg har endelig giftet meg med kvinnen jeg elsker! Og naturlig nok har ikke tredreiing og bloggskriving hatt første prioritet de siste ukene. Men jeg kommer snart tilbake :)

Sommeren har endelig kommet til nordnorge, og idag var min kone og jeg på en flott gåtur i Lyfjorden her på Kvaløya i Tromsø. Fantastisk tur i godt vær, med matpakke og bålkaffe.

På verkstedet har jeg dreid en liten firkantet bolle. Passelig lite prosjekt for nygifte tredreiere. (Ligger til salgs på nettbutikken!) Jeg planlegger å gjøre større firkantede prosjekter etterhvert, så det er bare å følge med :)






Hello everyone! It's a while since I wrote on my blog. And it has its natural explanation. I've finally married the woman I love! And naturally enough, woodturning and blog writing has not had first priority the recent weeks. But I'll be back soon :)

Summer has finally come to northern Norway, and today my wife and I went on a great walk in Lyfjord here on Kvaløya in Tromsø. Awesome trip in good weather, and lunch pack and coffee around the campfire.

At the workshop, I have turned a small square bowl. (Fore sale in my webshop!) A perfect small project for a newlywed woodturner. I'm planing some bigger square projects soon, so stay tuned :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar