mandag 2. desember 2013

#082 In betweens - Pop-Up Christmas market and more winter

- scroll down for english -

Jeg har nå gjennomført det andre av to planlagte julemarkeder denne julesesongen. Og jeg er svært fornøyd. Jeg solgte ikke like mye som sist helg, men kom i kontakt med langt flere mennesker. Både det vanlige publikum og også andre kunstnere, håndverkere og designere som deltok på Pop-Up Tromsø's Julemarked.

(Jeg legger her ved bilder av noen av arbeidene jeg fikk solgt.)

For øyeblikket har jeg ikke planlagt flere markeder, men det kommer helt sikkert nye arrangementer til våren og sommeren. Nå har jeg ro til å jobbe med diverse dreieprosjekter fremover, så det er bare å følge med.

Til slutt vil jeg nevne at vinteren nå for alvår har gjort sitt inntog i byen. Det blir en del snømåking både tidlig og sent, men ellers er det bare fint. Vi er i allefall garantert en hvit jul :)




I have now completed the second of two planned Christmas markets this season. And I'm very happy. I did not sell as much as last weekend, but came in contact with many more people. Both the general public and other artists, craftsmen and designers who attended the Pop-Up Tromsø's Christmas market.

(Here I give you pictures of some of the works I got sold.)

At the moment I have no plans for other markets, but it will certainly be new arrangements in the spring and summer. Now I have peace and quiet to work on several turning projects, so just stay tuned.

Finally, I will mention that the winter now really has arrived in town. There can be quite alot of snow shoveling both early and late, but otherwise it's just fine. We are at least guaranteed a white Christmas :)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar