mandag 23. september 2013

#073 My first market experience

- scroll down for english -

I helga har jeg (med god hjelp fra min kjære Wenche Brattfjell) deltatt på mitt første marked - Pop-Up Marked Tromsø.

Det var en særdeles spennende og givende opplevelse. Skulle selvfølgelig ønske jeg fikk solgt mer, men ett sted må det hele begynne. Har fått mange nye kontakter, og møtt mitt publikum direkte. Jeg har sett hvilke av mine arbeider som vekket interesse og hva som ikke var interessant. Jeg har også møtt andre håndverkere, kunstnere og designere, utvekslet erfaringer og fått styrket min inspirasjon til å jobbe videre.

Er fast bestemt på å delta neste gang. Da er det julemarked :)

Følg meg på Facebook for flere oppdateringer underveis.






This weekend I attended my first market - Pop-Up Marked Tromsø (with grat help from my dear Wenche Brattfjell).

It was a very exciting and rewarding experience. I should of course wish I had sold more, but one place it all has to begin. I have got ​​many new contacts and met my audience directly. I've seen which of my works that aroused interest and what was not interesting. I also met other craftsmen, artists and designers, exchanged experiences and got additional inspiration to continue my work.

I'm determined to attend next time. Then it's a Christmas market :)

Follow me on Facebook for more updates along the way.






2 kommentarer:

  1. Så kjekt! Ja, man må jo begynne ett sted, og så kommer det etterhvert!
    Hils din gode hjelper, min kjære kusine masse, og håper å hilse på deg en gang også!

    Katrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så kjekt at du leser bloggen min. Jeg har hilst min gode hjelper, og hun hilser masse tilbake. Håper å møte deg også en gang :)

      Slett